Kirándulások 2022.

Tanév végi osztálykirándulások

A hetedik és 8. osztály tanulói a „Határtalanul” program keretében Romániai kiránduláson vettek részt, melyekről a Pályázatok menüben olvashat. Ez a link odavezeti az olvasót!

Május 18. 4. osztály
Ez a szép májusi nap sem telhetett el izgalmas program nélkül iskolánkban. Az Ászári Aranykalász Vadásztársaság tagjai meghívására a 4. osztály Saliházán vendégeskedett.

Külön köszönet Marton Ferenc és Faddi Tibor, az Ászári Aranykalász Vadásztársaság vadászainak, akik megálmodták, megszervezték és kivitelezték ennek a Saliházán található vadászháznak a felújítását, A Vérteserdő Zrt. Kisbéri Igazgatóságának, Laki Balázs igazgató úrnak és munkatársainak, Ligeti Dániel erdésznek, egykori tanítványunknak.

Örültünk, hogy velünk volt Pekár Zsolt polgármester, Ligeti Gábor alpolgármester és Mazalin Zsuzsanna iskolánk egykori igazgatója.

Tanulságos előadásokat hallgathattunk erdei növényekről. Láthattuk levelét, termését, kérgét, évgyűrűit...

Erdei állatok patanyomait vizsgáltuk, érinthettük agancsait, szőrméjét. Vizsgálódhattunk távcsővel, nézelődtünk lesről, megismerkedhettünk Micskó Zoltán profi természetfotóssal, csodás képeivel, teleobjektíves gépével.

Az ebéd gulyás pogácsával megízesítette a napunkat és erőt adott a hazafelé sétához, amit Ligeti Dániel sok érdekességgel színesített meg nekünk, így az sem volt unalmas.
Köszönjük!
Képek: itt!

Május 19. 5. osztály
A Dunakanyar szívében elhelyezkedő Visegrádra kirándultunk.
Elsőként a Visegrádi Fellegvárban jártunk, ahol néhány középkorral kapcsolatos, izgalmas kiállítást tekinthettünk meg. Mint például Középkor fegyvertörténeti kiállítás, Úri vadászat kiállítás, Szent Korona őrzéséről szóló kiállítás, valamint a Vártörténetével foglalkozó kiállításokat.
Ezt követően a Fellegvár teraszáról gyönyörködhettünk a csodás panorámában. A tiszta időben a hegytetőről a Dunakanyarra, illetve a városra letekintve gyönyörű látvány tárult elénk.
A programunk következő állomása a Bobpálya volt. Az odáig vezető utat végül egy erdei ösvényen tettük meg, ahol a gyerekek belekóstolhattak a túrázás rejtelmeibe. A kezdeti félelmek után már mindenki bátran és magabiztosan siklott le a bobpályán. A diákok párban és egyedül is imádtak lefelé száguldani a lejtőn.
Az otthonról hozott finom szendvicsek, nassolni valók és a hideg üdítők erőt adtak a további bobozáshoz.
Napsütéses, kellemes meleg, szinte belekóstolva a nyári időjárásba tölthettük el a csütörtöki napot.
A nap végére kellemesen elfáradva, felejthetetlen élményekkel feltöltve érkeztünk haza.
Képek: itt!

Május 30.

Hétfőn két első osztályunk együtt indult kirándulni.Tata nevezetességeivel ismerkedtünk meg a délelőtt folyamán.Sétáltunk az Öreg -tó és a vár környékén, majd kisvonattal 40 perces körutat tettünk a városban. A délutánt a festői szépségű Tardos Malomvölgyben töltöttük.
A jó hangulatról meséljenek a képek!

Június 9-én, a második és negyedik évfolyamos tanulóink, Budapestre indultak felfedezőútra.
Az első állomás az Eleven parkban volt, ahol rengeteg érdekes, interaktív játékkal ismerkedhettek meg a gyerekek.
Az utazás a Fővárosi Nagycirkuszban folytatódott, ahol a porondon egy esőcirkusznak lehettek szemtanúi.
Elfáradva, de maradandó élményekkel tértek haza!
A képek itt!

A hatodikosok osztálykirándulása
2022. június 10-én, pénteken reggel mindenki izgatottan figyelte a felhőket. Bíztunk benne, hogy a várva várt osztálykirándulást nem mossa el az eső. Ászáron még csepergett, első megállónknál, Cseszneken már csak borús volt az ég.
A vár történetét osztályfőnökünk, Bene László mutatta be.
A kötelező csoportképek elkészülte után Kislőd felé vettük az irányt. A Sobri Jóska Kalandparkba érkezve már néha a napot is láttuk, kellemes kirándulóidőnk lett. A kalandpark sok-sok játéka között mindenki megtalálta a neki tetszőt: hullámvasutat, gokartot, bobpályát, trambulint, különleges biciklit, vízben landoló csónakot, vízi tutajt és még sok más játékot.
A hazaúton még megálltunk Zircen egy közös fagyizásra.
Sok élménnyel gazdagodva és kellemesen elfáradva érkeztünk haza. Köszönjük szépen Nagyné Farkas Marianna tanárnőnek, hogy elkísért minket!
Fotók!

2022. június 1

A 3. osztály osztálykiránduláson volt. Esztergom nevezetességét, a Bazilikát tekintettük meg, majd Visegrádra mentünk, ahol a Királyi Palota maradványai között tettünk egy sétát majd a Fellegvárat barangoltuk be.
A kellemes kiránduló időben sok élménnyel lettünk gazdagabbak. Nézzük a kirándulás képeit!

<< Vissza

Készítette: ARX Biztonsági Bt., 2012.